Logo: Miasto i Gmina Ogrodzieniec
Miasto i Gmina Ogrodzieniec

Oficjalna strona internetowa Miasta i Gminy Ogrodzieniec. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.

Górska przygoda

W dniach11-13 września br. grupa Kadetek z Zespołu Mażoretek „Fantazja”, działającego przy MGOK w Ogrodzieńcu uczestniczyła w wyjeździe integracyjnym do Białego Dunajca. Po ciężkiej, całorocznej pracy dziewczynki mogły zrelaksować się i odpocząć. W pierwszym dniu pobytu wybraliśmy się do Zakopanego. Celem naszym była Gubałówka 1123 m n.p.m. Na górę wyjechaliśmy z Polany Szymoszkowej kolejką krzesełkową. Po dotarciu do celu mieliśmy okazję ujrzeć piękną panoramę Tatr Wysokich, gdyż pogoda w tym dniu dopisała. Po kolacji wybraliśmy się na spacer po Białym Dunajcu – pięknie położonej miejscowości nad brzegiem rzeki. Kolejny dzień to wyjazd do kompleksu rekreacyjnego Chochołowskie Termy i wspaniały relaks w ciepłej, geotermalnej wodzie. Po południu wspólne zabawy, konkursy oraz krótki trening. Trzeci dzień to wyjazd po śniadaniu, ale nie od razu do domu. Wybraliśmy się do uroczego, zdrojowego miasta Rabka, w którym jest solankowa tężnia i mnóstwo atrakcji dla dzieci – plac zabaw w zdrojowy parku, fontanny, oczka wodna z kwitnącymi  jeszcze liliami wodnymi, stoiska z pamiątkami. Przed wyjazdem poszliśmy na pizzę oraz na lody,  które były nagrodą za udział w konkursach w drugim dniu pobytu. Na koniec wspólne zdjęcie przed pomnikiem św. Mikołaja, który stoi przed budynkiem Dworca Kolejowego w Rabce i powrót do domu. Pan kierowca w nagrodę za dobre zachowanie obwiózł nas po Krakowie trasą, która biegnie przez Wisłę, skąd widać Wawel. Następnie przez krakowskie Błonia niedaleko stadionu „Cracovii”, Parku Jordana, stadionu „Wisły” po drugiej stronie oraz Kopca Kościuszki. Trzy dni szybko minęły, ale wspomnienia pozostaną.

Autor:  mgok.ogrodzieniec.pl
WRZ
2017
2633
razy
czytano

6195/10245

Na skróty

Mobilnie w stałym kontakcie z gminą

Przydatne linki

Wspólnie możemy dokonać wielkich rzeczy

Galeria

Wyjątkowe miejsca na każdą porę roku

Kościół w Ogrodzieńcu

Miejsca Rekreacji

Skwer

Plac Piłsudskiego

Studnia w Gieble

Sprzątamy Gmine

Czy wiesz, że...

Ciekawe informacje o naszej gminie

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

Wyszukiwarka

Komunikat
Twoja przeglądarka internetowa lub system operacyjny, nie wspierają lektora.