DOBRY START od 1 lipca 2021 r w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
Ośrodek Pomocy Społecznej w Ogrodzieńcu, informuje, że od dnia 01 lipca 2021 roku nie będzie realizował świadczenia „Dobry Start” (300+).
Od 1 lipca 2021 roku organem właściwym do składania wniosków i wypłaty świadczeń „Dobry Start”, będzie Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Składanie wniosków na świadczenie „Dobry start” na rok szkolny 2021/2022, będzie odbywać się drogą elektroniczną do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przez:
- portal PUE ZUS
- portal Informacyjno-Usługowy Emp@tia
- bankowość elektroniczną
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start” -dziennikustaw.gov.pl/DU/2021/1092
Przydatne strony:
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych - www.zus.pl/
- portal ZUS PUE - www.zus.pl/pue
- portal Informacyjno-Usługowy Emp@tia - empatia.mpips.gov.pl/
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej - www.gov.pl/web/rodzina/jak-zlozyc-wniosek-o-swiadczenie-dobry-start-on-line
Na skróty
Mobilnie w stałym kontakcie z gminą
Przydatne linki
Wspólnie możemy dokonać wielkich rzeczy
Galeria
Wyjątkowe miejsca na każdą porę roku
Czy wiesz, że...
Ciekawe informacje o naszej gminie